Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Jenny - 16 maj 2010 23:11

Jag rekommenderar verkligen denna choklad, av olika anledningar!! Den är först o främst god, så god att jag helt o hållet typ slutat med godis... det var flera veckor sen jag åt vanligt godis nu! och då är jag annars en godis/sockerberoende. Chokladen sägs faktiskt minska sötsug. Förutom detta har Xocai en mängd  nyttiga hälsoeffekter, men jag tror det är först när man vågar prova som man verkligen ser att det fungerar. Man kan tycka att det är lite dyrt, det tyckte jag oxå, men det är samtidigt värt det. Och tänk så mycket pengar man lägger ut på annat godis och kanske olika hälsopiller/kosttillskott och dylikt. När du äter Xocai kan du sluta upp med att äta kosttillskott. Xocai är som jag tidigare nämnt, en kallpressad choklad, vilket gör den UNIK i sitt slag. INGEN annan choklad i hela världen är kallpressad. Det är just att den är kallpressad som gör den så full av nyttigheter. Då behålls nämligen de nyttiga antioxidanterna som man får i sig genom att äta chokladen. Man skulle kunna säga att man äter godis-medicin, för så gott är det och så nyttigt är det! I Canada används faktiskt Xocai som medicin. En jag känner som nyligen började äta chokladen kände efter fyra dagars ätande, att värken var betydligt mindre.. Han har då daglig värk i sin kropp på grund av sjukdom. Chokladen Xocai kanske blir hans hjälp i nöden. Det finns massor av berättelser på människor som märkt utav Xocai:s positiva effekter. En annan jag känner upplevde efter c:a en veckas användande att hon fått mjukare hud, samt att hon sov djupare och kortare tid. Hör av dig till mig om du vill höra mer om chokladen! Eller gå t.ex in på denna hemsida och läs om den själv -> www.chokladglad.se.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


XOCAI - Hälsochoklad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards