Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Ringar på vattnet

Av Jenny - 13 april 2010 09:42

Snart ska jag registrera mig för att börja kunna äta och rekommendera Xocai -chokladen. Ett introduktionspaket kostar ca 2500 kr, vilket kan låta lite dyrt, men då får man två hela lådor choklad som jag tror räcker drygt två månader! Efter detta finns inget köp- eller säljkrav, men det finns möjlighet att rekommendera vidare chokladen vilket gynnar en själv..


Jag har ju ännu inte börjat äta chokladen regelbundet, men så fort jag kommit igång lite, tänker jag här på bloggen dela med mig av olika hälsoeffekter som jag märker av. Jag räknar med att dessa ska infinna sig!


Vill man inte registrera sig men ändå köpa en låda, kostar det ca 1100 kr, men då är det nästan mer smart att köpa ett introduktionspaket, där man får TVÅ lådor samt möjligheten att rekommendera vidare. Ju fler personer som du lyckas övertyga att köpa och registrera sig, desto mer kommer du själv att tjäna på det. Har man två så kallade "ben under sig", som fungerar bra, kan man få den choklad man själv äter betald för sig och till och med tjäna pengar på det hela tillslut. Det går ut på att rekommendera produkten- chokladen vidare, och det tror jag inte är några problem när man väl börjat använda den och märker de positiva effekterna den har på hälsan. Tanken är väl att det ska ge ringar på vattnet detta...att det ska spridas genom rekommendationer av människor som provat chokladen.

 

 
 
Ingen bild

Mimmi

14 april 2010 07:14

Härlig sida, Jenny. Man blir sugen på choklad. Det blir intressant och spännande att följa... Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 16 maj 2010 23:11

Jag rekommenderar verkligen denna choklad, av olika anledningar!! Den är först o främst god, så god att jag helt o hållet typ slutat med godis... det var flera veckor sen jag åt vanligt godis nu! och då är jag annars en godis/sockerberoende. Choklade...

Av Jenny - 18 april 2010 18:58

Nu har jag börjat äta Xocai- power squares, typ 3 st om dagen. Har faktiskt blivit så att jag ätit fyra idag tror jag, för de är så goda! Jag gillar normalt sett inte så mycket den mörka 70-procentiga chokladen man köper i butik, men den här gillar j...

Av Jenny - 9 april 2010 11:11

  Jag har nu skapat en ny blogg som helt och hållet kommer att handla om CHOKLAD. Men inte vilken choklad som helst, utan den så kallade XOCAI - chokladen, som är en hälsochoklad! Tänk att kunna kombinera god smak och välbefinnande för kropp och s...

Presentation


XOCAI - Hälsochoklad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards